|
|
עמוד:22
2222 מָרְדְכַי רוֹצֶה לְסַדֵר 16 אֶפְרוֹחִים סְבִיב מִתְקְנֵי הַשְׁתִיָה . 2 . הַאִם אֶפְשָׁר לְחַלֵק אֶת הָאֶפְרוֹחִים שָׁוֶה בְּשָׁוֶה בֵּין הַמִתְקָנִים ? . ✗ אִם כֵּן, הַשְׁלִימוּ . אִם לֹא, סַמְנוּ בא ג אֶפְרוֹחִים סְבִיב כָּל מִתְקָןאֶפְרוֹחִים סְבִיב כָּל מִתְקָן אֶפְרוֹחִים סְבִיב כָּל מִתְקָן האם יש עוד אפשרויות לחלק 16 אפרוחים שווה בשווה ? דִיוּן : דִיוּן התלמידים יכולים להיעזר ב- 16 פריטים ולנסות לחלק אותם שווה בשווה לפי מספר הקבוצות המבוקש בכל סעיף . חֲמוּדִים, לֹא לְהִדָחֵף . כֻּלָם יוּכְלוּ לִשְׁתוֹת ! ב . חִלוּק – מְצִיאַת מִסְפַּר הַפְּרִיטִים בְּכָל קְבוּצָה
|

|