|
|
עמוד:6
4 מבוא כללי לסדרת שבילים חדשים יישומיתלמידה םבאזוריהמתרחשיםמתמטייםובסיפוריםבמצביםשלמדוהידע אתמיישמיםהתלמידים הםשכך ,ועודרותשלהחנותהספרייה,,החיפינת , המסחריהמרכזכמו , בשכונהשונים . מתמטייםקשריםהמתאר מציאותימצבעםלהתמודדנדרשים בולישSEL , מבטןנקודתדרך הלמידהתהליךאתמציגותהספריםאתהמלוותהילדיםדמויות , פחותאויותר אהובותלפעילויותהתייחסותכמו , וחברתייםרגשייםהיבטיםהמשלבת . ועודלחברעזרה , לפתור כיצדיודעיםאינםאומתבלבליםהםשבהםמצבים התלמידיםשלמעורבותמאפשרותובקבוצותבזוגותופעילויות " החוויהבשביל"פעילויות . וחברתייםרגשיים , לימודייםהיבטיםומחזקותבלמידה מסכמיםהתלמידיםובורגשותמחווןמופיע " עצמכםאתבדקו"פעילויותמקבץכלבסוף : שלהםהלמידהחווייתאת בכיתה הלומדיםארגון מוצע הדגםבחלקן . בכיתההלומדיםלארגוןדגמיםלמגווןמתאימותבספריםהפעילויות הלומדיםלארגוןאפשרייםדגמים . המורהלשיקולנשאר הואובאחרות , מהפעילותכחלק בהובלתעבודה , גדולותאוקטנותבקבוצותעבודה , בזוגותעבודה , עצמיתעבודה : הם . תלמידיםבהובלתאוהמורה במחברת כתיבה ותרינרחבתכתיבה המחברת מזמנת כתיבה במחברת היא מיומנות חיונית שיש לטפחה . ה יצירת מבניםלוסרטוט ל , הפיתוח חשיבל , לסדר וארגוןה רבהד ותרומתמאשר בספר הלימו . כרוןיהמסייעים להבנה וז : באיקוןמסומנותכתיבה במחברת בהןנדרשת שת יופעילו 6 מבוא כללי לסדרת שבילים חדשים
|

|