עמוד:3

3 מסלולי למידה ממססללוולליי ללממיידדהה ,משלבת הוראה פרונטלית עם תרגול דיגיטלי" עכשיו מתמטיקה " בשיטת הלמידה . ליצירת חוויית לימוד מקיפה ואפקטיבית עלבהקרנהאובספר ) המורהעםבשאלון ( בכיתהותרגולדיון , בפעילותמתחילההלמידה . בביתהדיגיטלייםובשאלוניםבכיתהשבספרהתרגולבשאלוניבתרגולוממשיכה , הלוח . ומעמיקמגווןתרגולמקבליםהתלמידיםכך . התלמידיםשלהמתמטיתהחשיבהאתמחזק , הדיגיטליתבסביבהרקהזמין , האתגרשאלון . ההבנההעמקתלשםבכיתהעליוולעבורביתכשיעוריאותולתתמומלץ ! תלמידלכלאישיתומותאםרציףלמידהתהליךמבטיחזהשילוב לתלמידות ולתלמידים בכיתה ז שאלוני תרגול בכיתהפעילות באמצעות מקרן וספר לימוד תרגול בכיתה באמצעות מקרן וספר לימוד שאלון עם המורה בבית כאן מתחילים בכיתה מסלול אפשרי מיועד לכל התלמידים בכיתות המצוינות שאלון אתגר מיועד לכל התלמידים בכיתות שאלון אתגר המצוינות עם מקרן בכיתה מיועד לכל התלמידים בכיתות המצוינות עם מקרן בכיתה שאלון הכנה זמין בספר או במחשב בכיתה להשלמה בספר אם בוצע במחשב להשלמה במחשב אם בוצע בספר שאלון מרכזי זמין בספר או במחשב בכיתה להשלמה בספר אם בוצע במחשב להשלמה במחשב אם בוצע בספר מסלולי למידה לתלמידות ולתלמידים בכיתה ז שיטת הלמידה ב"עכשיו מתמטיקה" משלבת הוראה פרונטלית עם תרגול דיגיטלי, ליצירת חוויית לימוד מקיפה ואפקטיבית . הלמידה מתחילה בפעילות, דיון ותרגול בכיתה ( בשאלון עם המורה ) בספר או בהקרנה על הלוח, וממשיכה בתרגול בשאלוני התרגול שבספר בכיתה ובשאלונים הדיגיטליים בבית . כך התלמידים מקבלים תרגול מגוון ומעמיק . שאלון האתגר, הזמין רק בסביבה הדיגיטלית, מחזק את החשיבה המתמטית של התלמידים . מומלץ לתת אותו כשיעורי בית ולעבור עליו בכיתה לשם העמקת ההבנה . שילוב זה מבטיח תהליך למידה רציף ומותאם אישית לכל תלמיד ! 33

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר