עמוד:14

7 א . מָה הֵם עוֹשִׂים ? פָלָא פֶל חַם כָּל יוֹם אֲנִי יוֹרֵד וְ עוֹלֶה שֵׁשׁ קוֹמוֹת בַּ מַדְרֵגוֹת . אַבָּא צוֹחֵק וְאוֹמֵר לִי : ״יוֹנָתָן, אַתָה עוֹשֶׂה הַרְבֵּה סְפּוֹרְט ! ״ בַּ מַעֲלִית אֲנִי יוֹרֵד וְעוֹלֶה רַק עִם אַבָּא וְאִימָא . יוֹרֵד, יוֹרֶדֶת | עוֹלֶה, עוֹלָה | מַדְרֵגוֹת | מַעֲלִית | אֶפֶס | בְּתוֹךְ | יֵשׁ מָקוֹם, אֵין מָקוֹם 14 למורה | נותנים לתלמידים זמן להתבונן בתמונה, ומבקשים מהם לתאר מה הם רואים בה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר