עמוד:9

1 בַּ יִ ת חָ דָ שׁ 1 4 אֵיפֹה אַתֶם אוֹכְלִים ? אֵיפֹה אַתֶם מְשַׂחֲקִים ? הַשְׁלִימוּ וְסַמְנוּ . למורה | התלמידים מתבקשים להשלים את הפועל בכל משפט ( זכר או נקבה ) ולסמן באיזה מקום או באילו מקומות הם עושים את הפעולה . אם יש פעולה שאינה רלוונטית עבורם – לא יסמנו כלום . בשורה האחרונה יש מקום לטקסט אישי, כמשימת רשות ( לדוגמה : אני משחק / משחקת עם הכלב או החתול ) . אחרי הפעילות כדאי להציע לתלמידים לשאול זה את זה שאלות על בסיס המשפטים האלה, למשל : איפה את / אתה רואה טלוויזיה ? בַּגִינָהבַּסָלוֹןבַּמִטְבָּחבַּחֶדֶר שֶׁלִי אֲנִי אֲרוּחַת בּוֹקֶר . אוֹכֵל | אוֹכֶלֶת אֲנִי סֵפֶר . קוֹרֵא | קוֹרֵאת אֲנִי עִם חֲבֵרִים . מְשַׂחֵק | מְשַׂחֶקֶת אֲנִי טֵלֵוִיזְיָה . רוֹאֶה | רוֹאָה אֲנִי . יָשֵׁן | יְשֵׁנָה אֲנִי סָלָט . עוֹשֶׂה | עוֹשָׂה אֲנִי מוּזִיקָה . שׁוֹמֵעַ | שׁוֹמַעַת אֲנִי . 9

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר