עמוד:94

ב . הַשְׁוָאַת מִסְפָּרִים וְכַמוּיוֹת 9494 מִי בֵּינֵינוּ ? הַקִיפוּ אֶת כָּל הַמִסְפָּרִים הַמַתְאִימִים . 15 . עִם הַמוֹרה • איך אפשר לדעת איזה מספר מתאים לכתוב ? דִיוּן : • האם יש יותר מאפשרות אחת ? דִיוּן בְּדִיקָה : בְּדִיקָה : הַאִם הִקַפְתֶם 3 מִסְפָּרִים בְּכָל סְעִיף ? אֲנִי לֹא מְבִינָה . אֵיזֶה מִסְפָּר צָרִיךְ לִכְתֹב כָּאן ? 54 > > 50 א 44 > > 21 23 42 45 38 11 6020 ג 100 > > 90 80 95 100 99 93 90 ב 80 56 95 > > 65 91 19 10 60 21 73 מתרגלים בעזרת לוח המאה המחיק מהחוברת המלווה : מבקשים מהתלמידים לצבוע את כל המספרים בלוח הגדולים ממספר מסוים וקטנים ממספר אחר . חשוב לכתוב את ההשוואה על הלוח בעזרת הסימנים < , > . הפעילויות בעמודים 94 – 96 הן פעילויות העשרה, ואינן חובה לכלל תלמידי הכיתה . בפעילויות בעמוד זה כשמקריאים את הסימון הכפול ( גדול מ- וגם קטן מ- ) חשוב להציג לילדים גם את הקריאה ההפוכה כדי להצביע על הדו-כיווניות של הסימן . למשל בפעילות עם המורה להגיד שמשלימים מספר שהמספר 50 קטן ממנו והמספר 54 גדול ממנו .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר