עמוד:38

דִיוּן : הסבירו את דרכי הפתרון של כל אחד מהילדים . דִיוּן עִם הַמוֹרה מְחַסְרִים בְּעֶזְרַת 10 מִיכַל, אָדָם וְנוֹעַם פּוֹתְרִים אֶת הַתַרְגִיל = 5 - 14 בִּדְרָכִים שׁוֹנוֹת : 5 . פִּתְרוּ בַּדֶרֶךְ הַנוֹחָה לָכֶם . 6 . = 5 - 13 ד = 2 - 11 א = 8 - 16 ה = 5 - 12 ב = - 11 ו מִשֶׁלָכֶם = - 14 ג מִשֶׁלָכֶם אִם 10 = 4 - 14 , אָז 9 = 5 - 14 10 11 136 20 19 18 17 16 15 8 127 4 143 95 2 1 0 אֲנִי מְחַשֵׁב בְּעֶזְרַת הָאֲסִימוֹנִים וּמְחַסֵר תְחִלָה עַד ,10 כָּךְ : אֲנִי פּוֹתֵר בְּעֶזְרַת יְשַׁר הַמִסְפָּרִים, כָּךְ : מוֹשִׁית הַבַּלָשִׁית הַשְׁלִימוּ אֶת הַצְבִיעָה לְפִי הַדְגָם . 41 ד . נֶעֱזָרִים בְּ- 10 3838 הצעה להרחבה לפעילות 6 : אפשר לבקש מהתלמידים לפתור כל תרגיל בשתי דרכים שונות .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר