|
|
עמוד:80
מִיכַל וּמָאיָה שִׂחֲקוּ בַּמִשְׂחָק "הַכֵּה בַּפַּטִישׁ" . 12 . הַקִיפוּ אֶת הַמִסְפָּר הַמַתְאִים בְּיוֹתֵר לַמָקוֹם שֶׁאֵלָיו הִגִיעָה כָּל אַחַת . קופצים על ישר המספרים ציוד : נייר דבק רחב, טוש הוראות : מדביקים רצועת נייר דבק ארוכה ( באורך כ- 2 מ' ) על הרצפה, ומציירים עליה ישר מספרים שמסומנות בו רק העשרות השלמות ( אפשר גם לצייר את הישר בגיר ) . התלמידים והתלמידות קופצים לאורך הישר, נוחתים בכל פעם על מספר אחר וצריכים לבצע אומדן של המספר שנחתו עליו בין העשרות השלמות . אפשרות נוספת היא להגדיר קטע שאליו יש לקפוץ . למשל : מספר הקרוב ל- 40 אך קטן ממנו . בִּשְׁבִיל הַחֲוָיָה איך ידעתם מה המספרים המתאימים ? דִיוּן : דִיוּן בא 50 34 5 7 6 1 20 50 99 76 100100 00 א . רֶצֶף הַמִסְפָּרִים 8080
|

|