עמוד:26

בְּמִתְחַם הַכַּדוּרֶגֶל בַּמִשְׂחָקִיָה אֶפְשָׁר לְשַׂחֵק רַק אִם שְׁתֵי הַקְבוּצוֹת שָׁווֹת . 2 . בִּדְקוּ אִם אֶפְשָׁר לְהַפְרִיד אֶת הַיְלָדִים לִשְׁתֵי קְבוּצוֹת שָׁווֹת . . ✗ אִם אֶפְשָׁר, הַשְׁלִימוּ וְכִתְבוּ תַרְגִיל מַתְאִים . אִם אִי אֶפְשָׁר, סַמְנוּ תלמידים הזקוקים לכך יכולים להיעזר בייצוג הכמויות בפריטים מוחשיים, כמו דסקיות, אטבים או עפרונות, כדי לנסות להפריד את הכמות לשתי קבוצות שוות . חשוב להדגיש כי ההגדרה למספר זוגי מתאימה רק למספרים שלמים . מִסְפָּר שֶׁאֶפְשָׁר לְהַצִיגוֹ כִּ סְכוּם שֶׁל שְׁנֵי מִסְפָּרִים שָׁוִים הוּא מִסְפָּר זוּגִי . = = + + 14 א ב = = + + 18 11 ג ד = = + + 15 20 17 ה ו = = + + 19 16 דֻגְמָאוֹת ג . שְׁנֵי הַחֲלָקִים שָׁוִים 26

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר