עמוד:61

פִּתְרוּ אֶת הַבְּעָיוֹת . 15 . א תַרְגִיל : תְשׁוּבָה : לְיָאִיר הָיוּ 12 אֲסִימוֹנִים . הוּא נָתַן לְנוֹעַם 3 אֲסִימוֹנִים וְקִבֵּל מִמִיכַל 5 אֲסִימוֹנִים . כַּמָה אֲסִימוֹנִים יֵשׁ לְיָאִיר עַכְשָׁו ? ב תַרְגִיל : תְשׁוּבָה : בְּמִשְׂחַק הֲטָלַת הַחִשׁוּק הִצְלִיחַ נוֹעַם לְהָטִיל שְׁנֵי חִשׁוּקִים לַמִסְפָּר 7 , וְחִשׁוּק נוֹסָף לַמִסְפָּר 3 . כַּמָה נְקֻדוֹת צָבַר נוֹעַם ? זיכרון בשרשרת משחק ל- 2 – 3 שחקנים ציוד : כרטיסי מספרים מ- 1 עד 9 מעמוד 191 הוראות : מערבבים את כרטיסי המספרים של כל השחקנים יחד ומניחים אותם הפוכים על השולחן בתפזורת . כל שחקן ושחקנית מרימים בתורם 3 כרטיסים ומנסים לבנות מהמספרים תרגיל שרשרת שתוצאתו 14 או כל מספר אחר בתחום ה- 20 ( אפשר לשלב פעולות חיבור וחיסור יחד ) . מי שמצליח לוקח את הכרטיסים וממשיך לתור נוסף . מי שלא מצליח הופך את הכרטיסים בחזרה והתור עובר לשחקנים הבאים . המנצח : השחקן או השחקנית שצברו מספר גדול יותר של כרטיסים . בִּשְׁבִיל הַחֲוָיָה ה . מִשְׁוָאוֹת 6161

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר