עמוד:4

פֶּרֶק 3 יֵשׁ מַשֶׁהוּ טָעִים ? | סִרְטוֹן מִשְׂחַק בִּינְגוֹ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 33 אוֹכֵל, אוֹכֶלֶת מָה יֵשׁ ? מָה אֵין ? שִׁיר הָאוֹתִיוֹת הָאוֹת ט . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 36 הָאוֹת י . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 38 מִשְׂחַק דוֹמִינוֹ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 39 שַׁי מִן הַפַּרְדֵס | שִׁיר הָאוֹת כּ, כ, ך . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 42 הָאוֹת ל . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 46 מִילִים וְאוֹתִיוֹת ( א - ל ) יֵשׁ מַשֶׁהוּ טָעִים ? | הַמְחָזַת הַסִרְטוֹן פֶּרֶק 4 אֵיפֹה טוֹפִי ? | סִרְטוֹן אֵיפֹה הָעוּגָה ? | שִׁיר שִׁיר הָאוֹתִיוֹת הָאוֹת מ, ם . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 49 הָאוֹת נ, ן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 52 מִיצִי וְטוֹפִי חֲבֵרִים הָאוֹת ס . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 55 הָאוֹת ע . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 58 מִילִים וְאוֹתִיוֹת ( א - ע ) אֵיפֹה טוֹפִי ? | הַמְחָזַת הַסִרְטוֹן 4

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר