עמוד:89

מטרות : שימוש תקין בצירופים המודליים – אסור / מותר / כדאי / חייב / אפשר + שם הפועל . פרידה מניקוד : מיחידה זו והלאה נקרא ללא ניקוד את המילים : עבודה – עבודות, משפחה – משפחות, חופש טיפים ורעיונות : מסך 1 : במשימת הפתיחה התלמידים בוחרים מתי מתאים לקיים כל פעילות – בבית הספר או בחופש הגדול . כדאי לבקש מהם לכתוב או לומר עוד פעילויות שמתאימות רק לחופש הגדול או רק לבית הספר . מסך 3 : בפעילות הסיכום התלמידים מכינים תוצר כתיבה וכותבים על מקום שכדאי לטייל בו בחופש ומצרפים תמונה . תוכלו להרחיב את המשימה להכנת פליירים בקבוצות – כל קבוצה תתמקד במקום אחר בישראל . מומלץ להציג את התוצרים במליאה או להכין תערוכה של המלצות לטיולים . יחידה 4 : מה נשמע היום ? יוצאים לחופש ! – פודקאסט נושא : היחידה עוסקת בציפיות מהחופש הגדול ובתוכניות לקיץ, ומתרגלת את מיומנות הבנת הנשמע באמצעות האזנה לפודקאסט . מה יש ביחידה ? ציפיות מהקיץ : התלמידים בוחרים תמונה שמתאימה לציפיות האישיות שלהם מהקיץ, ומסבירים את בחירתם . האזנה לפודקאסט בנושא תוכניות לקיץ, ושאלות בעקבות האזנה . שיחה בזוגות בעקבות הפודקאסט – איזה חופש אנחנו מעדיפים ? כתיבת תוכניות לקיץ . מטרות : חיזוק המיומנות של הבנת הנשמע : הבנת רצף רעיוני בטקסט מידע מושמע . פיתוח היכולת לאתר מילות מפתח בשיחות ובטקסטים מוקלטים . הבעת דעה אישית בנושא תחביבים והעדפות אישיות בנוגע לחופשת הקיץ . אוצר מילים : מסיבת פיג'מות 89 פרק 6 | סוגרים שנה

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר