|
עמוד:84
יחידה 12 : לחיות עם חיות – סיכום נושא : יחידה זו מסכמת את נושא הפרק "בעלי חיים" ומתמקדת בחזרה על אוצר המילים המרכזי נלמד בנושא . מה יש ביחידה ? משחק השלמת המילה המתאימה במשפט . חידות על חיות – איזו חיה אני ? הבעה בכתב : תיאור של חיה דמיונית . מטרות : סיכום נושא הפרק באמצעות פעילויות שמזמנות הבעה בעל פה ובכתב . חזרה על אוצר המילים שנלמד לאורך הפרק . פרידה מניקוד : מיחידה זו והלאה נקרא ללא ניקוד את הפעלים : אוכל, שותה, גר, בא ( גם בנטייתן בנקבה וברבים / רבות ) . טיפים ורעיונות : מסך 2 : בסיום משימת החידות, "איזו חיה אני ? ", כדאי לתת לתלמידים לחבר בעצמם חידות . אפשר לאסוף את כל החידות ולערוך חידון כיתתי, או לתת לתלמידים לפתור את החידות בזוגות – כל אחד יפתור את של בן זוגו . מסך 3 : בסיום הכתיבה על החיה הדמיונית, כדאי לבקש מהתלמידים לצייר את החיה שכתבו עליה, או להכין קולאז' מגזרי מגזינים או במחשב . לאחר מכן, אפשר לערוך תערוכה ולהציג בה את היצירות . 84 פרק 5 | לחיות עם חיות
|
|