עמוד:31

יחידה 7 : "מה נשמע היום ? " המקרר החשמלי – יחידת פודקאסט נושא : היחידה עוסקת בהמצאת המקרר החשמלי ומתרגלת את מיומנות הבנת הנשמע באמצעות האזנה לפודקאסט . מה יש ביחידה ? פודקאסט בנושא המצאת המקרר החשמלי על ידי פלורנס פרפרט . שאלות בעקבות ההאזנה . סרטון על פסלים מקרח . מטרות : חיזוק המיומנות של הבנת הנשמע : הבנת רצף רעיוני בטקסט מידעי מושמע . פיתוח היכולת לאתר מילות מפתח בשיחות ובטקסטים מוקלטים . חשיפה להמצאות שהומצאו על ידי נשים . אוצר מילים : קרח, חשמל, חשמלי טיפים ורעיונות : חשוב לציין בפני התלמידים שפלורנס פרפרט ונשים נוספות שעומדות מאחורי המצאות לא תמיד קיבלו הכרה על פועלן . אפשר לבקש מהתלמידים לחפש המצאות נוספות שנשים המציאו ולשתף במליאה . מסך 2 : שאלה 4 עוסקת בפיענוח המילה "נמס" . אפשר לבקש מהתלמידים לחבר משפטים נוספים עם מילה זו . בשאלה 6 התלמידים מתבקשים לכתוב שאלות לפלורנס פרפרט . זו הזדמנות לתרגול מילות שאלה וניסוח שאלות . יחידה 8 : זה רעיון טוב ? – יחידת טקסט נושא : היחידה עוסקת ברעיונות שהתברר שלא היו טובים ומתרגלת את מיומנות הבנת הנקרא באמצעות קריאת מְשלים . מה יש ביחידה ? צפייה בסרטון העוסק בפתרון בעיה . קריאת שני משלים לבחירה ושאלות הבנת הנקרא . הסבר על סוגת המשל . למידת עמיתים בעקבות קריאת המשלים . 31 פרק 2 | מרעיון למציאות

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר