עמוד:30

מענה לשונות : מסך 6 : המשימה המסכמת מאפשרת בחירה בין הבעה בכתב להבעה בעל פה, בהתאם ליכולות ולחוזקות של התלמידים . אפשר לבקש מתלמידים מתקדמים לחפש מידע על אחת ההמצאות שמוצגות בפעילות הפתיחה ולספר לכיתה על ההתפתחות שלה לאורך השנים . יחידה 6 : אפשר או כדאי ? – יחידת לשון נושא : היחידה עוסקת במבנים הלשוניים – אפשר / אי אפשר + שם פועל ; כדאי / לא כדאי + שם פועל . מבנים מסוג זה מכונים צירופים מודָליים . מה יש ביחידה ? שיחות בין נור וקודי, העוזר הווירטואלי שלה, הכוללות את המבנים הלשוניים הנלמדים . שאלות ומשחקים לתרגול המבנים הלשוניים . צפייה בסרטון ותרגול הבעה – המלצה על מקום . מטרות : פיתוח של מיומנות הבנת הנשמע – הבנת מילות מפתח וצירופים בשיחות מוקלטות . למידת המבנים הלשוניים – אפשר / אי אפשר + שם הפועל ; כדאי / לא כדאי + שם הפועל, וכיצד משתמשים בהם . אוצר מילים : חזרה על מילים מרכזיות בפרק : אפליקציה, המצאה, לדמיין, לפתח טיפים ורעיונות : שימו לב : חלק מהתרגילים שדורשים הקלטה אינם נבדקים אוטומטית ויש לבדוק אותם ולתת משוב באופן ידני . לאורך היחידה חוזרות מילים שנלמדו בפרק . כדאי לשוב ולתרגל אותן . מענה לשונות : מסך 5 : המשימה המסכמת מאפשרת בחירה בין הבעה בכתב להבעה בעל פה בהתאם ליכולות ולחוזקות של התלמידים . 30 פרק 2 | מרעיון למציאות

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר