עמוד:50

יחידה 12 : אוהד שרוף – פודקאסט נושא : היחידה עוסקת באוהדים של קבוצות ספורט ומתמקדת בפיתוח המיומנות של הבנת הנשמע, באמצעות הסוגה פודקאסט . מה יש ביחידה ? תמונות של אוהדי ספורט . פרק בפודקאסט "מה נשמע היום ? ", ובו יסמין ואורי מראיינים את אמיר שאוהד קבוצת כדורסל . שאלות בעקבות ההאזנה . מטרות : תרגול הבנת הנשמע : הבנת רצף רעיוני בטקסט מושמע . הבנת מילות מפתח בשיחה . אוצר מילים : אוהד – אוהדת, אוהד שרוף, נבחֶרֶת, באש וּבמים פרידה מניקוד : מיחידה זו והלאה נקרא ללא ניקוד את המילים : כדורגל, כדורסל, ספורט, קבוצה, ספורטאי – ספורטאית ( קבוצה וספורטאי גם בנטייתם ברבים ) . טיפים ורעיונות : מסך 1 : בפעילות הפתיחה התלמידים מקשיבים לקולות מתוך האצטדיון ומנסים לשער מה הם שומעים והיכן זה . בשלב זה, אל תאמרו להם אם ההשערה שלהם נכונה או לא . הם יגלו את התשובה בשאלה הבאה . בשאלה 3 התלמידים מתבקשים לענות האם הם אוהדי ספורט . חשוב לתת גם לתלמידים שאינם אוהדים קבוצת ספורט כלשהי לשתף בתשובותיהם . מסך 3 : בפינת מילים ברגע ישנה התייחסות להגדרה המילונית של המילה "שרוף" ולשתי משמעויות שונות שלה . בקשו מהתלמידים לחבר עוד משפטים לכל אחת מן המשמעויות . מענה לשונות : מסך 4 : הסרטון מציג אדם שאינו אוהב כדורגל . זו הזדמנות לחזור על השאלה שהופיעה במסך הראשון ולתת מקום לאלו שאינם אוהבים ספורט או אינם אוהדים קבוצה כלשהי . 50 פרק 3 | זה רק ספורט ?

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר