עמוד:146

ג בא ד אֵיפֹה מוּקִי ? הַקִיפוּ . מִי מֵאֲחוֹרַי ? 3 . מֵאֲחוֹרֵי תָמָר מֵאֲחוֹרֵי תָמָר מֵאֲחוֹרֵי תָמָר מֵאֲחוֹרֵי תָמָר לִפְנֵי תָמָר לִפְנֵי תָמָר לִפְנֵי תָמָר לִפְנֵי תָמָר מִתַחַת לְתָמָר מִתַחַת לְתָמָר מִתַחַת לְתָמָר מִתַחַת לְתָמָר מֵעַל תָמָר מֵעַל תָמָר מֵעַל תָמָר מֵעַל תָמָר מומלץ לתרגל עם התלמידים את המיקומים בעזרת חפצים ובעזרת הגוף . לדוגמה : שימו את העיפרון מעל המחברת, שימו את הקלמר מתחת לשולחן, לכו שני צעדים א . מִקוּם וְכִווּנִים - חֵלֶק א 146 קדימה, קפצו פעם אחת אחורה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר