עמוד:101

פִּתְרוּ . אֶפְשָׁר לְהֵעָזֵר בַּפַּסִים וּבַדִסְקִיוֹת . 4 . כַּמָה מֵהַיְלָדוֹת בַּצִיוּר מַרְכִּיבוֹת מִשְׁקָפַיִם וְכַמָה אֵינָן מַרְכִּיבוֹת 5 . מִשְׁקָפַיִם ? הַצִיעוּ אֶפְשָׁרוּיוֹת שׁוֹנוֹת . = 8 + 2 ה = 2 + 2 א = 3 + 3 ו = 3 + 2 ב = 1 + 1 ז = 1 + 8 ג = 3 + 5 ח = 1 + 0 ד שָׁלֵם חֵלֶקחֵלֶק שָׁלֵם חֵלֶקחֵלֶק שָׁלֵם חֵלֶקחֵלֶק בפעילות 5 אפשר לשאול את התלמידים כמה אפשרויות שונות יש . 101 ב . חִבּוּר 101

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר