עמוד:94

לְחָנָן הַגַנָן יֵשׁ 6 פְּרָחִים וּ- 2 עֲצִיצִים . 11 . צַיְרוּ אֶפְשָׁרוּיוֹת שׁוֹנוֹת לְסִדוּר הַפְּרָחִים וְהַשְׁלִימוּ אֶת הַתַבְנִית . שָׁלֵם חֵלֶקחֵלֶק 6 שָׁלֵם חֵלֶקחֵלֶק 6 שָׁלֵם חֵלֶקחֵלֶק 6 שָׁלֵם חֵלֶקחֵלֶק 6 דֻגְמָה האם יש עוד אפשרויות ? דִיוּן : דִיוּן בִּשְׁבִיל הַחֲוָיָה מי החלקים בשלם שלנו ? • יושבים בקבוצות של 5 – 7 תלמידים . • בכל פעם אומרים מאפיין אחד, וכל מי שמתאים למאפיין זה נעמד . דוגמאות : כל מי שלובש חולצה משובצת, כל מי שהוא הקטן ביותר במשפחה, כל מי שיש לו אחות תינוקת, כל מי שגר בקריה . • הקבוצה מציינת בכל פעם מה השלם ומה החלקים . כַּמָה פְּרָחִים בְּכָל עָצִיץ ? אֲנַחְנוּ גָרִים בַּקִרְיָה . בפעילות 11 מומלץ להציע לתלמידים להיעזר ב- 6 חפצים או דסקיות ב . חִבּוּר 9494 ולהפריד לשתי קבוצות באופן פיזי לפני שמציירים .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר