עמוד:51

כַּמָה מְכוֹנִיוֹת יֵשׁ ? 8 . מְכוֹנִיוֹת מְכוֹנִיוֹת בא מטרת הפעילות היא לעודד את התלמידים לזהות כמויות במהירות, ללא מנייה, ולהיעזר במניית המשך מ- 5 . דִיוּן : למה מאיר מתכוון ? דִיוּן אֲנִי יוֹדֵעַ כַּמָה מְכוֹנִיוֹת יֵשׁ גַם בְּלִי למְִנוֹת ! אֲנִי מוֹנֶה אֶת כָּל הַמְכוֹנִיוֹת אַחַת-אַחַת . עִם הַמוֹרה יוֹסֵף הַמוֹכֵר מְנַחֵם מֵאִיר מכוֹניוֹת מכוֹניוֹת בַּחֲנוּת שֶׁל יוֹסֵף בחנות של יוסף יש אריזות של 5 מכוניות או מכוניות בודדות . כשרוצים לקנות 5 מכוניות או יותר, יוסף תמיד משתמש בכמה שיותר אריזות של 5 . כַּמָה מְכוֹנִיוֹת יֵשׁ ? 7 . 51 ד . מִבְנֵה הַמִסְפָּרִים 0 עַד 10 51

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר