עמוד:5

פֶּרֶק 4 : אַחִים וַאֲחָיוֹת . . . . . . . . . . . . . 83 מָה אֲנַחְנוּ לוֹבְשִׁים ? אֵיפֹה הַחוּלְצָה שֶׁלִי ? | סִרְטוֹן הָאֲחָיוֹת קוֹנוֹת בְּגָדִים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 84 לוֹבֵשׁ, לוֹבֶשֶׁת ; אָרוֹךְ, אֲרוּכָּה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 85 הַתְאָמַת צְבָעִים כּוֹבַע צָהוֹב, חוּלְצָה כְּחוּלָה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 86 אֲנִי רוֹצָה חוּלְצָה יְרוּקָה | קוֹמִיקְס . . . . . . . . 87 שִׁיר עֶרֶשׂ לַצְבָעִים | שִׁיר צָרִיךְ + שֵׁם עֶצֶם צָרִיךְ, צְרִיכָה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 88 מָה אַתָה לוֹבֵשׁ ? מָה אַתְ לוֹבֶשֶׁת ? אוֹתִיוֹת הַכְּתָב ל - ם םם . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 90 ממ , לל , אוֹתִיוֹת הַכְּתָב יֵשׁ / אֵין לוֹ , יֵשׁ / אֵין לָה יֵשׁ לוֹ, יֵשׁ לָה, אֵין לוֹ, אֵין לָה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 94 יוֹדֵעַ, יוֹדַעַת ; שׁוֹמֵעַ, שׁוֹמַעַת ; נוֹסֵעַ, נוֹסַעַת כָּל אֶחָד עוֹשֶׂה מַשֶׁהוּ אַחֵר | שְׁעַת סִיפּוּר לָמָה . . . ? כִּי . . . יוֹדֵעַ, יוֹדַעַת . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 97 נוֹסֵעַ, נוֹסַעַת ; שׁוֹמֵעַ, שׁוֹמַעַת . . . . . . . . . . . . . . 98 לָמָה . . . ? כִּי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 100 אוֹתִיוֹת הַכְּתָב נ - ס סס . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 102 ןן , ננ , אוֹתִיוֹת הַכְּתָב מָה יֵשׁ לוֹ ? מָה יֵשׁ לָה ? מִשְׂחָק - לוֹטוֹ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 106 הַמִילִים שֶׁלָנוּ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 111 5

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר