|
עמוד:33
עמוד בספר : 15 ב פעילות 7 התלמידים מתרגלים כתיבה נכונה של המספר 6 . סרטון בספר הדיגיטלי אפשר לצפות ב סרטון הדגמה : יש להסב את תשומת ליבם של התלמידים לכך שעכשיו מופיעות באיור שתי כפות ידיים, בניגוד לאיורים הקודמים מאותו הסוג, שבהם הופיעה כף יד אחת . ב פעילות 18 ב סעיף ג התלמידים צריכים למנות פריט שאינו קיים, ובכך מיישמים את משמעות המספר 0 . 17 . כִּתְבוּ אֶת הַמִסְפָּר שֵׁשׁ . 18 . הַשְׁלִימוּ . א כַּמָה ? דג כַּמָה ? ב כַּמָה ? כַּמָה ? סָפַרְתִי כְּבָשִׂים וְכִמְעַט נִרְדַמְתִי . . . אָדָם 15 א . הַכָּרַת מִסְפָּרִים וְכַמוּיוֹת 15 33 א . הכרת מספרים וכמויות
|
|