עמוד:26

עמוד בספר : 8 ב פעילות 4 התלמידים מתרגלים כתיבה נכונה של המספר 1 . סרטון בספר הדיגיטלי אפשר לצפות ב סרטון הדגמה : ייצוג המספרים בעזרת האצבעות מחזק את תפיסת הכמות המתאימה לכל מספר, ומומלץ לתת לו מקום . הציעו לתלמידים לייצג בעצמם את המספר הנלמד בעזרת האצבעות . ב פעילות 5 התלמידים מציירים קבוצות של פריטים כשהמספרים וסוגי הפריטים נתונים . המטרה היא לחזק את הקשר בין סמל המספר ובין הכמות שהמספר מייצג . כדאי להבהיר לתלמידים שכשהם מציירים, הם לא צריכים לדייק בפרטי הציורים שלהם והם יכולים לצייר ציורים פשוטים . ב סעיף ד התלמידים מציירים 6 פריטים לבחירתם . 4 . כִּתְבוּ אֶת הַמִסְפָּר אַחַת . 5 . צַיְרוּ . א ג ב 91 0 6 מָה ? ד מִשֶׁלָכֶם א . הַכָּרַת מִסְפָּרִים וְכַמוּיוֹת 88 מה עוד ? הצעה לפעילות נוספת | תרגול כתיבת מספרים בקשו מהתלמידים לייחד עמוד במחברת לכל מספר . בעמוד זה הם יכתבו את המספר בגדלים שונים, יקשטו אותו ויוסיפו ציור של הכמות המתאימה . בקשו מהם לייחד למספר 1 את העמוד השני במחברת ולהשאיר מקום למספר ,0 שיכירו בהמשך . 26 א . הכרת מספרים וכמויות הערות לעצמי :

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר