עמוד:47

מָה בִּשְׁבִילְכֶם ? עִזְרוּ לַיְלָדִים לְחַשֵׁב כַּמָה כֶּסֶף יִהְיֶה לָהֶם בָּאַרְנָק אַחֲרֵי הַקְנִיָה . 11 . הַשְׁלִימוּ אֶת הַטַבְלָה . מוֹשִׁית הַבַּלָשִׁית 12, 9, 6, 3, הַשְׁלִימוּ . א 13, 9, 5, 1, ב בפעילות 11 כדי להמחיש את הפריטה אפשר להשתמש במטבעות מסוף ספר 3 . כַּמָה כֶּסֶף מָה קָנוּ ? כַּמָה כֶּסֶף יִהְיֶה בָּאַרְנָק ? הָיָה בָּאַרְנָק ? שְׁקָלִים שְׁקָלִים שְׁקָלִים שְׁקָלִים שְׁקָלִים נַרְקִיסכַּלָנִית צִבְעוֹנִיחַמָנִית תַרְגִיל תַרְגִיל תַרְגִיל תַרְגִיל תַרְגִילִים איך השלמתם את הסדרות ? מה החוקיות שלהן ? דִיוּן : דִיוּן 7 5 שְׁ קָ לִ י ם 9 שְׁ קָ לִ י ם 6 שְׁ קָ לִ י ם שְׁ קָ לִ י ם ד . כָּל הַתַרְגִילִים 4747

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר