עמוד:120

עִם הַמוֹרה משתמשים ברצועות הירוקות ממארז האביזרים ומבקשים מהתלמידים לבנות שני משולשים : • משולש שכל הצלעות שלו שוות • משולש שהצלעות שלו שונות זו מזו . הַנִיחוּ כָּאן אֶת הַמְשֻׁלָשִׁים שֶׁבְּנִיתֶם וְסַרְטְטוּ אֶת הַחֵלֶק הַפְּנִימִי שֶׁלָהֶם . 4 . דִיוּן : איך אפשר לבדוק אם כל הצלעות במצולע באותו האורך ? דִיוּן יֵשׁמְצֻלָעִים שֶׁכָּל הַצְלָעוֹת שֶׁלָהֶם בְּדִיוּק בְּאוֹתוֹ הָאֹרֶךְ . אפשר לבקש מהתלמידים לבנות בעזרת הרצועות מצולע, לסרטט אותו על דף חלק, א . תְכוּנוֹת שֶׁל מְצֻלָעִים 120 לגזור אותו ולהשוות את אורכי הצלעות שלו בעזרת קיפול .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר