עמוד:118

אֵילוּ צוּרוֹת הֵן סִימֶטְרִיוֹת וְאֵילוּ לֹא ? 2 . . הֵעָזְרוּ בַּצוּרוֹת לְקִפּוּל ✗ אוֹ ✔ סַמְנוּ מֵהַשֶׁקֶף שֶׁבְּסוֹף הַסֵפֶר . בא וה ד ה ג ? ✔ בְּדִיקָה : הַאִם סִמַנְתֶם 4 פְּעָמִים אֲנִי מְנַסָה לְקַפֵּל כָּל צוּרָה כָּךְ שֶׁחֵלֶק אֶחָד יְכַסֶה בְּדִיוּק אֶת הַחֵלֶק הָאַחֵר . אִם הִצְלַחְתִי, אָז הַצוּרָה סִימֶטְרִית . פרפרים סימטריים ציוד : דפים לבנים, צבעי גואש כל תלמיד ותלמידה מקפלים את הדף שלהם לשניים . על אחד הצדדים הפנימיים מציירים חצי פרפר בצבע גואש, כך שאמצע הפרפר הוא הקיפול של הדף . מקפלים, מצמידים ופותחים . מקבלים פרפר שלם . אפשר להתנסות בדרך זו ביצירת ציורים נוספים . בִּשְׁבִיל הַחֲוָיָה א . תְכוּנוֹת שֶׁל מְצֻלָעִים 118

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר