עמוד:91

91 ב . רֶצֶף הַמִסְפָּרִים 91 יָאמִי ! פִּתְרוּ . אֶפְשָׁר לְהֵעָזֵר בִּישַׁר הַמִסְפָּרִים שֶׁלְמַטָה . 16 . לְנוֹעַם הָיוּ 17 אַגָסִים בַּסַל . 17 . אַגָס אֶחָד הוּא אָכַל . כַּמָה אַגָסִים יֵשׁ עַכְשָׁו בַּסַל ? = 1 - 11 ד = 1 - 4 א = 1 - 16 ה = 1 - 7 ב = 1 - 20 ו = 1 - 13 ג 20 1918 17 16 15 8 127 11 4 143 13 6 105 9 2 1 0 אַגָסִים . נְקֻדַת מַבָּט הַשְׁלִימוּ מִסְפָּרִים מַתְאִימִים בַּשׁוּלַיִם . דֻגְמָה הצעה להרחבה לפעילות "נקודת מבט" : אפשר לשאול את התלמידים כמה תפוחים הצעה להרחבה לפעילות "נקודת מבט" : כמה לבבות יש בטבלה בסך הכול ? יש בטבלה בסך הכול .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר