עמוד:16

ב . אַרְבָּעָה תַרְגִילִים לְאוֹתָם שָׁלֵם וַחֲלָקִים פִּתְרוּ וְהַקִיפוּ אֶת הַשָׁלֵם בְּכָל תַרְגִיל . 5 . מִתְחוּ קַו בֵּין זוּגוֹת הַתַרְגִילִים הַמַתְאִימִים לְאוֹתָם שָׁלֵם וַחֲלָקִים . הַאִם מְצָאתֶם מַפְתֵחַ לְכָל מַנְעוּל ? בְּדִיקָה : בְּדִיקָה : אֶפְשָׁר לִבְדֹק אֶת הַתוֹצָאָה שֶׁל תַרְגִיל הַחִסוּר בְּעֶזְרַת תַרְגִיל חִבּוּר מַתְאִים וּלְהֶפֶךְ . = 2 - 8 = 5 - 8 = 2 + 3 = 6 + 2 = 3 + 6 = 3 - 5 = 3 + 5 = 6 - 9 בפעילות 5 אפשר להיעזר בתבנית השלם והחלקים המחיקה מעמוד 189 . אֵיזוֹ מְנַת גְלִידָה יוֹצֵאת דֹפֶן ? הַקִיפוּ . מָה בַּקְבוּצָה ? דגבא הא חד זג וב בחרו זוג תרגילים וספרו עליהם סיפורים מתאימים . דִיוּן : דִיוּן 1616

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר