עמוד:148

א . מִקוּם וְכִווּנִים – חֵלֶק א עִם הַמוֹרה משתמשים בצמידים מעמוד 187 . עונדים כל צמיד על היד המתאימה . ( יש להשתמש בנייר דבק כדי לסגור את הצמידים ) . מנחים את התלמידים לבצע פעולות פשוטות ומצחיקות הכוללות התייחסות לכיוונים ימין ושמאל, למשל : "הרימו את יד ימין", "שימו את הקלמר על כתף שמאל" . קוראים לשני תלמידים ומבקשים מהם לעמוד זה מול זה בקדמת הכיתה . מבקשים מהם להרים את יד ימין ושואלים את הכיתה : האם הם הרימו את היד המתאימה ? מה יקרה אם אחד מהם יסתובב ? צַיְרוּ בַּמִשְׁבְּצוֹת הַלְבָנוֹת . 5 . בִּשְׁבִיל הַחֲוָיָה פעילות בחצר מתחלקים לזוגות . בכל פעם אחד מבני הזוג מחביא חפץ ומנחה את חברו איך להגיע לחפץ המוסתר באמצעות דיבור וללא שימוש בתנועות ידיים . מִתַחַת לָ- . מִיָמִין לָ- . מֵעַל הָ- . מִשְׂמֹאל לָ- . א ב ג ד 148 שְׂ מֹא ל יָמִי ן

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר