עמוד:146

א . מִקוּם וְכִווּנִים – חֵלֶק א א ג ב ד אֵיפֹה מוּקִי ? הַקִיפוּ . מִי מֵאֲחוֹרַי ? 3 . מומלץ לתרגל עם התלמידים את המיקומים בעזרת חפצים ובעזרת הגוף . לדוגמה : שימו את העיפרון מעל המחברת, שימו את הקלמר מתחת לשולחן, לכו שני צעדים קדימה, קפצו פעם אחת אחורה . מֵאֲחוֹרֵי נוֹעַם מֵאֲחוֹרֵי נוֹעַם מֵאֲחוֹרֵי נוֹעַם מֵאֲחוֹרֵי נוֹעַם לִפְנֵי נוֹעַם לִפְנֵי נוֹעַם לִפְנֵי נוֹעַם לִפְנֵי נוֹעַם מִתַחַת לְנוֹעַם מִתַחַת לְנוֹעַם מִתַחַת לְנוֹעַם מִתַחַת לְנוֹעַם מֵעַל נוֹעַם מֵעַל נוֹעַם מֵעַל נוֹעַם מֵעַל נוֹעַם 146

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר