|
עמוד:24
גוּר אַיָה וְתָמָר אֶרֶז וְגַל רוּתִי אַלוֹנָה שׁוֹתוֹת מְצַיֶרֶת מְשַׂחֶקֶת מְשַׂחֵק רָצִים שֶׁמֶשׁ כַּדוּרְסַל בַּמַחְשֵׁב בַּפַּארְק מַיִם מִתְחוּ קַו לַמִילִים הַמַתְאִימוֹת לְפִי הַצִיוּרִים . למורה | בפעילות זאת התלמידים יוצרים משפטים שמתאימים לציורים בעזרת מתיחת קווים בין מילים - מתחילים בטור הימני ( שמות הדמויות ) , ממשיכים בטור האמצעי ( פעלים ) , ומסיימים בטור השמאלי . 24 אחרי שסיימו למתוח קווים מבקשים מהם להגיד בקול את המשפטים שיצרו .
|
![מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית](http://lib.cet.ac.il/storage/publishers/900_999/0000000957.gif)
|