עמוד:196

196 196 6 . בסיפור הזה יש הרבה שיחות בין האיכרון והשד . א . באיזה סימן משתמשים כדי לציין דברים שהם אומרים זה לזה ? סימן שאלה מֵירְכָאוֹת פְּסיק ב . העתיקו למחברת שתי דוגמאות מהסיפור . 7 . בשורות 26 - 27 כתוב שהשד "יָרַד בְּזַעַם אֶל תוֹךְ נִקְרָה שֶׁבֵּין הַסְלָעִים . " דמיינו וכתבו סיפור או ציירו קוֹמִיקְס, שבו השד מספר לחברים שלו על מה שקרה לו עם האיכר . א . לפני הכתיבה חשבו על הנקודות הבאות : • איך השד מרגיש ? • מי מדבר – רק השד או גם החברים שלו ? מה הם אומרים ? ב . השתמשו בְּמֵירְכָאוֹת ובנְקוּדָתַיִם כשאתם מְצַטְטִים את הדברים שאומרות הדמויות . 8 . מְדַבְּבִים ביחד ! עבדו בזוגות : חפשו בסיפור את השיחות בין האיכר והשד, וקראו אותן בקול רם – אחד יְדַבֵּב את השד, והשני את האיכר . האם שניכם דמיינתם את הקולות של האיכר והשד באותה צורה ? תוכלו להתחלף בתפקידים ולגלות . 9 . השלימו את ריבוע הקסם כך שתקבלו את אותן מילים מימין לשמאל ומלמעלה למטה . 1 . מי ישב על האוצר ? 2 . הסיפור מתרחש ב . . . 3 . רכב על סוס במהירות = . . . 123 1 2 3 ה

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר