|
עמוד:7
7 מבוא לפרק פעילויות אחרות נועדו להסב את תשומת לבם של התלמידים במפורש אל הדגם החוזר ( כלומר, היחידה החוזרת הקטנה ביותר ) החל בדיון הזה : ואחר כך בפעילויות כאלה : בסוג נוסף של פעילויות מתחילים לעסוק בקשר שבין מקומו של איבר בסדרה ( מספר הקרון ) לבין סוג האיבר ( החיה היושבת בקרון ) . דוגמה : פִּנַּת הַבַּלָּ שֹ פִּנַּת הַבַּלָּ שֹ 12 11 10 9 8 7 65 4 3 2 1 בְּאֵילוּ קְרוֹנוֹת יוֹשֵׁב ? הַקִיפוּ וּכִתְבוּ אֶת הַמִסְפָּ רִים שֶׁל הַקְרוֹנוֹת : פִּנַּת הַבַּלָּ שֹ מה מְסַפרים השְׁלטים שהזחלים מחזיקים ? דִיוּן : דִיוּן : פִּנַּת הַבַּלָּ שֹ צִבְעוּ לְפִי הַדְגָ ם . מַהוּ הַדְגָ ם ? צַיְרוּ עַל הַשֶׁלֶט .
|
|