|
עמוד:19
מדריך למורה - פרק 1 | 19 הוסיפו את שידור המסר תות לכפתור התות ואת הפעולה המתאימה לו ( הגדלה ) לדמות המפלצת : . 4 זהו לב מנגנון המסרים, וכדאי לוודא שהתלמידים מבינים כיצד נוצר הקשר בין לחיצה על כפתור התות להגדלתה של המפלצת . הציגו את התלבושות השונות של המפלצת : . 5 הרחיבו את תסריט קבלת המסר כך שהמפלצת תשנה תלבושת : . 6 כאשר מתקבל מסר תות כאשר מתקבל מסר תות שנה גודל ב 3 שנה גודל ב 3 קבע תלבושת ל עם תות חכה 1 שניות קבע תלבושת ל מפלצת הערה : ניתן להוסיף אתחול לתלבושת של המפלצת בלחיצה על הדגל הירוק . כאשר מתקבל מסר תות שנה גודל ב 3 כאשר לוחצים על דמות זו שדר מסר תות קוד תלבושות 1 מפלצת 2 מפלצת מפוחדת 3 מפלצת עם בועות
|
|