עמוד:46

| מדריך למורה - פרק 3 46 רון ממשיך לשחק ומזיז את פז עד לבוטית ( בלי ללחוץ על הדגל ) . מה תאמר פז ? שחקו במשחק "איפה רוב או בוטית ? " שהכנתם ביחידה זו . הזיזו את פז עד לרוב ואחר כך המשיכו והזיזו את פז עד לבוטית . מה פז אומרת ? הסבירו את ההבדל בין הקוד שלכם לקוד של רון . לא תאמר דבר . כל הכבוד, מצאתם ! ( או חיווי אחר בהתאם למשחק שכל תלמיד בנה כמובן ) התסריט המוצג בספר מבצע בדיקה בכל לחיצה על מקש הרווח . קטע הקוד של רון מבצע בדיקה רק בלחיצה על הדגל הירוק . חידוד נוסף לגבי הביטוי הלוגי או : כדאי לשים לב שאפשר להשתמש בביטוי לתיאור מאורעות זרים, למשל : המורה כותבת עכשיו בצבע אדום או כחול ; או מאורעות שאינם זרים : כל מי שאוהב תפוח או בננה מתבקש להיכנס לכיתה . תוכלו לבקש מהתלמידים דוגמאות נוספות . הבנות לוגיות אלה ישרתו אותם בהמשך לימודיהם .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר