|
עמוד:112
ד . חילוק מספרים עשרוניים ב פעילות 42 , המסומנת כאתגר, התלמידים יכולים לנסות אפשרויות שונות בעזרת המחשבון ולהגיע למסקנות ולהכללות בנוגע למספרים המתאימים . אחת הדרכים היא לחשב את הפעולה ההפוכה . לדוגמה, ב סעיף ד אפשר לחלק את 45 . 2 במחשבון במספר עשרוני כלשהו כדי למצוא את הגורם העשרוני השני של תרגיל הכפל . למשל 96 . 1 = 25 . 1 : 45 . 2 , ולפיכך : ד # מספר עשרוני 45 . 2 = מספר עשרוני # מספר עשרוני 45 . 2 = מספר עשרוני 25 . 961 . 1 ב פעילויות 44 ו- 45 על התלמידים להשתמש באומדן כדי לפתור את התרגילים ובמחשבון כדי לבדוק את תשובותיהם . 112
|
|