עמוד:62

4 . חשבו את הנפח ואת שטח הפנים של כל תיבה . 3 . איזו מנסרה בנה כל תלמיד ? מתחו קו מכל תלמיד למנסרה המתאימה . 5 . בכל סעיף סמנו בצבע בסיס וגובה וחשבו את נפח המנסרה . בב דד יקהיקה האם סכום הנפחים הוא 94 סמ"ק וסכום שטחי הפנים הוא 166 סמ"ר ? האם הסכום של מספר צלעות הבסיס של שתי המנסרות שלא בנו בב דד יקהיקה התלמידים הוא 11 ? בב דד יקהיקה האם סכום שני הנפחים הוא 125 סמ"ק ? א הנפח : ב הנפח : א הנפח : שטח הפנים : ב הנפח : שטח הפנים : 3 ס ״ מ 3 ס״מ 6 ס ״ מ מ ״ ס 4 5 ס״מ 2 ס ״ מ 5 ס ״ מ 10 סמ״ר 7 סמ״ר 2 ס ״ מ 40 סמ״ר 15 סמ״ר 6 ס ״ מ 5 ס״מ ב נ יתי מנ סרה שיש ב נ יתי מנ סרה שיש לה 12 פ אות . ב נ יתי מנ סרה שיש לה 10 קו ד קו ד ים . לה 18 צלעות . מנסרה מנסרה מרובעתמנסרה משובעתמנסרה מעושרת מנסרה מחומשת משושה 62 בב דד קו את עצקו את עצ ממ ככ

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר