עמוד:18

• נסו להכליל : האם מספר הקודקודים במנסרה הוא תמיד זוגי ? הסבירו . דד יוןיון • נסו להכליל : האם מספר הצלעות במנסרה תמיד מתחלק ב- 3 ? הסבירו . ב . היעזרו בטבלה והשלימו : ממספר הקודקודים בבסיס שלה . בכל מנסרה מספר הקודקודים גדול פי / ב- ממספר צלעות הבסיס שלה . בכל מנסרה מספר הצלעות גדול פי / ב- ממספר צלעות הבסיס שלה . בכל מנסרה מספר הפאות גדול פי / ב- ב נ יתי מנ סרה מ עושרת . כ מ ה פ אות יש לה ? כ מ ה צלעות יש לה ? כ מ ה קו ד קו ד ים יש לה ? 22 . ענו על חידות התלמידים . ב נ יתי מנ סרה מ שובעת . כ מ ה פ אות יש לה ? כ מ ה צלעות יש לה ? כ מ ה קו ד קו ד ים יש לה ? 21 . בפעילות זו חוקרים קשרים בין מספרי הקודקודים, הצלעות והפאות של מנסרה . א . השלימו את הטבלה . אפשר להיעזר במנסרות שבניתם בפעילות 20 או במנסרות מתוך פאונים 1 – 10 . מספר הפאותמספר הצלעותמספר הקודקודיםסוג המנסרה מנסרה משולשת מנסרה מרובעת מנסרה מחומשת מנסרה משושה חקרחקר פנחס אלעזר א . הכרת המנסרה 18

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר