עמוד:113

4 . היעזרו בטבלאות ופתרו את שתי הבעיות . אפשר להיעזר גם בציור . ב » פתרו את הבעיה שהטבלה מתאימה לה והשלימו את התשובה בטבלה . » פתרו את הבעיה האחרת . אפשר להיעזר בטבלה ובציור . כמה ? איזה חלק ? כריכים 1 3 24 כריכים 4 הטבלה מתאימה לבעיה . א אלי נוהג לצעוד לבריאותו . יום אחד הוא 3 ממסלול, שאורכו 15 ק"מ . צעד 5 כמה קילומטרים צעד אלי ? למוחרת בחר אלי במסלול אחר . הוא צעד 3 מאורך המסלול . 15 ק"מ, שהם 5 מה אורך המסלול ? כמה ? איזה חלק ? 1 כמה ? איזה חלק ? 1 5 . זאב ואברהם עוטפים כריכים במטבח הישיבה . » קראו את שתי הבעיות וקבעו לאיזו מהן הטבלה מתאימה . לפני שיצא זאב להפסקה, הוא עטף 3 מהכריכים 24 כריכים, שהם 4 שהוא צריך לעטוף . כמה כריכים זאב צריך לעטוף ? אברהם צריך לעטוף 24 כריכים . לפני שיצא להפסקה, הוא עטף מהכריכים שהוא צריך לעטוף . 3 4 כמה כריכים עטף אברהם לפני ההפסקה ? בעיה בבעיה א ג . מציאת הכמות הכוללת 113

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר