עמוד:69

א . אחד מהתלמידים טעה . סמנו את הפתרון שלו ב- x . מה הטעות שלו ? ב . השלימו את הפתרונות של שני התלמידים האחרים . האם התוצאות שוות ? ג . מי מהתלמידים פתר את התרגיל בעזרת פילוג ? ד . הסבירו את הפתרון של מאיר : 3 3 18 = 4 5 = 4 5 עובדיה מאיר מרדכי . 3 5 4 . שלושה תלמידים התחילו לפתור את התרגיל = # 4 3 3 3 3 + 4 3 = 4 125 12 = 4 5 2 2 = 5 5 5 . פתרו בדרך הנוחה לכם . כשאפשר כתבו את התוצאות כמספרים שלמים או כמספרים מעורבים וצמצמו את השברים . 3 10 ד = # 2 2 3 100 א = # 5 4 25 100 ה = # 4 1 5 6 ב = # 7 1 2 5 ו = # 10 3 1 8 ג = # 2 10 3 3 3 + 4 3 = 4 5 12 = 5 ג . כפל - הגורמים הם מספר מעורב ומספר שלם 69

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר