עמוד:28

28 , למשל : השוואה בין מספר מדרג גבוה כישורי חשיבהות דורש ה , בספר גם פעילויות מורכבות יש הדדיות ה השפעות ה ניתוח של תהליכים שונים ובחינתן של ; רב של גורמים והסקת מסקנות פעולות שונות של חשיבה ביקורתית והערכה על ; יישום של עקרונות במצבים חדשים ; ביניהם : האדם . לדוגמה : 24 עמוד ב 17 פעילות וסרטטו מפה של האזור שהוא מתאר . שבעמודים אלו , בחרו באחד מתצלומי האוויר בחרו אילו פרטים תתארו במפה שלכם . . א בחרו צבע לכל אזור ולכל סימן , וצבעו במפה . . ב כינו מקרא עבור המפה . ה . ג תנו שם למפה שהכנתם . . ד : 182 עמוד ב 3 פעילות ? מדינות הים התיכון תעשיות המזון והטקסטיל ב שערו : מדוע התפתחו ציטוט של הנאמרב טקסט ולא להסתפק ב התלמידים נדרשים להסיק מסקנות מן בפעילות זאת בו . עם זאת , חשוב מדרג נמוך . השתדלנו להמעיט בפעילויות הדורשות כישורי חשיבה קסט הן תנאי חשוב לביצוע מטלות ת התומכות בהבנת הנקרא בט פעילויו לזכור ש הדורשות כישורי חשיבה גבוהים . מיומנויות . 2 תמונות , ויש ומתוך מתוך מפות הפקת מידע יש פעילויות הדורשות מיומנויות של לאמצעי ביטוי או המחשה שלו םו תרג ו מילולי מידע של חותינ פעילויות הדורשות גם . חזותיים , כמו מפות , גרפים וכדומה ה אקטואלי . 3 על מנת לחבר את התלמידים לנושאי הלימוד , מומלץ מאוד לשלב בין נושאי הלימוד לבין האקטואליה . לבקש מהתלמידים להביא מפות המתפרסמות בעיתונים ולספר את הסיפור אפשר . שקשור אליהן האקטואלי למשל , התפרצות – הכיתה ידיעות הקשורות לנושאים הנלמדים פני לגם להציגאפשר ש , טיפוס על הר גבוה וכד ' . הר גע

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר