עמוד:27

27 בעמוד 21 פעילות : לדוגמה . לתוכני הלמידה לקרב את התלמידיםפעילויות שמטרתן ƒ יתארו את התלמידים . בו שביקרו תיירות אתר מתבקשים לספר על התלמידים , 118 פעילות . אפשר לבקש מהתלמידים להביא תמונות . שעשו שם המקום ואת הפעילויות חי במרוקו . אספו מידע על התקופה כתבו על אחד מגדולי ישראל ש : 214 בעמוד 1 שבה הוא חי , על תרומתו לדורו ועל ספרים שכתב . אתם יכולים להוסיף מי היו . וכדומה רבותיו תלמידיו מדינות השונות , הכנת מסע פרסום בנושא איכות ב הצעות לטיולים : פעילויות נוספות ƒ הסביבה . כל תשובה תתקבל אםחשוב להדגיש שאפשר לקבל מגוון של תשובות מהתלמידים . היא מלווה בנימוק הגיוני . ם לניתוח הפעילויותמדדי מדדים פי ים לניתוח הפעילויות מזוויות שונות . ניתוח הפעילויות על מדד לפניכם כמה . השונים לתלמידים פעילויות בבחירה ובהתאמה של ה לעזור לכם יכולאלה כישורי חשיבה . 1 , כגון זכירת פרטים או הפקת מדרג נמוך רי חשיבה כישויש בספר פעילויות הדורשות . לדוגמה : מידע בסיסי מן הטקסט הנקרא : 36 בעמוד 6 פעילות ( וכתבו : 33 עמוד 9 התבוננו בגלובוס ובמפת היבשות ) מפה איזו יבשת היא הגדולה ביותר ? . א איזו יבשת היא הקטנה ביותר ? . ב אילו יבשות מזכירת בצורתן משולש ? . ג ורה של יבשת אנטארקטיקה ? מה מזכירה לכם הצ . ד : 188 עמוד ב 4 פעילות נו בטבלה שבסוף הספר . י עי מצאו שלושה נתונים שלדעתכם יש להם השפעה על רמת . א הפיתוח של המדינות . סרטטו במחברת טבלת השוואה כדוגמת הטבלה שלפניכם , . ב והציגו בה את הנתונים וכן את המדינה הנמצאת במקום את במקום הנמוך ביותר הגבוה ביותר ואת המדינה הנמצ בכל נתון .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר