עמוד:146

| מדריך למורה - פרק 6 146 מטרות בניית משחק שבו צריך לאתר מספר דמויות בתוך ציור, תוך כדי תרגול של כתיבת קוד למספר . 1 דמויות . הדגמה ותרגול הביטוי או . . 2 מהלך השיעור ודגשים הציגו את המשחק "איפה רוב או בוטית ? " . נסו להדגים איתור של רוב או בוטית . . אם לא הצלחתם, . 1 לחצו פעם נוספת על הדגל הירוק כדי לשנות את מיקום הדמויות . דיון : . 2 בתגובה לאיזה אירוע בודקים אם פז מצאה את רוב או את בוטית ? א . תשובה : כאשר נלחץ מקש רווח . באיזו הוראה תשתמשו כדי לבדוק אם פז מצאה את רוב או את בוטית ? ב . תשובה : אם נוגע ברוב או נוגע בבוטית . . . אחרת . . . פתחו את המשחק "איפה רוב ? " שהכנתם ביחידה הקודמת . . 3 ביחידה הקודמת לא מופיעה הדמות של בוטית . תוכלו להעתיק אותה מהפתיח למשחק זה ( על ידי לחיצה על הלחצן הימני ובחירה ב"יצוא" ) , או להשתמש בדמות אחרת כרצונכם ( עדיף ) . סמנו את דמותה של בוטית ושאלו איזה אירוע יגרום לה לשנות מיקום . הוסיפו את הקוד המתאים . 10 חכה שניות 20 קבע גודל ל % מיקום אקראי קפוץ אל 50 קבע גודל ל % 80 - y : 70 קפוץ אל x : כאשר לוחצים על איפה רוב או בוטית ?  פרק 6 . איפה רוב ?  ב . הביטוי או

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר