עמוד:60

| מדריך למורה - פרק 3 60 שאלה לדיון : תארו את ההבדל בין שני החלקים של הפעילות בכיתה . מסקנה : ההוראה לעולמים מחליפה הוראות רבות אחרות ומאפשרת לבצע פעולות ללא הפסקה . שאלה לדיון : מה בצורה של ההוראות עזר לתלמידים להבין מה הם צריכים לעשות ? מסקנה : ההוראות היו ברורות וחד-משמעיות, ולכן הן עזרו לתלמידים להבין מה הם צריכים לעשות . שאלה לדיון : במה הפעילות בכיתה דומה לסרטון הקוסמת או לסרטון הרקדנית ? תשובה : הפעילות בכיתה כללה אלגוריתם עם הוראות תנועה שחוזרות שוב ושוב . קוד לדמותה של הקוסמת ( במקביל אפשר להוסיף תסריט שינגן צלילים לאורך הסרטון כולו, בדומה . ליחידה הקודמת ) : אני אנסה שוב אמור למשך 2 שניות לעולמים הצג הסתר חכה 1 שניות חכה 1 שניות כאשר לוחצים על הצג עד לסיום Fairydust נגן צליל אוף, למה הקסם לא מצליח ? אמור למשך 1 שניות מנסה להפוך לרואה ואינה נראית . אמור למשך 2 שניות

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר