עמוד:38

38 5 . א . הַקִיפוּ אֶת הַמִילָה הַמַתְאִימָה . נַדִין בַּת חֲמֵש-עֶשְׂרֵה, וְהִיא גָרָה בָּ ( אוֹר / עִיר ) טִירָה . ( בַּכִּיתָה / בּוֹכָה ) שֶל נַדִין יֵש 35 תַלְמִידִים . לְנַדִין יֵש הַרְבֵּה חֲבֵרִים טוֹבִים וַ ( מַחְבָּרוֹת / חֲבֵרוֹת ) טוֹבוֹת בַּכִּיתָה, אֲבָל הַחֲבֵרָה ( אֵיךְ / הֲכִי ) טוֹבָה שֶלָה הִיא אַיָה . נַדִין וְאַיָה אוֹהֲבוֹת לַעֲשׂוֹת הַרְבֵּה ( מְדַבְּרִים / דְבָרִים ) יַחַד : הֵן אוֹהֲבוֹת לִשְמוֹעַ מוּזִיקָה יַחַד, לְשַׂחֵק יַחַד בְּכָל מִינֵי ( מִשְׂחָקִים / מְשַׂחֲקִים ) : הֵן מְשַׂחֲקוֹת יַחַד כַּדוּרְסַל, מְשַׂחֲקוֹת יַחַד בְּמִשְׂחֲקֵי ( חוֹשֵב / מַחְשֵב ) , וְהֵן גַם הוֹלְכוֹת יַחַד בְּ ( כָל / לְךָ ) יוֹם רְבִיעִי לִתְנוּעַת הַנוֹעַר "כְּנָפַיִים שֶל קְרֶמְבּוֹ" . אָז מָתַי נַדִין וְאַיָה לֹא נִמְצָאוֹת ( אַחַת / אָחוֹת ) עִם הַשְנִיָיה ? בַּלַיְלָה, כְּשֶהֵן ( יְשֵנוֹת / יְשָנוֹת ) . ב . כִּתְבוּ שְאֵלָה הַמַתְאִימָה לַמִילִים הַמוּדְגָשוֹת בַּתְשוּבָה . הִשְתַמְשוּ בְּמִילוֹת הַשְאֵלָה אֵיפֹה , מָה , כַּמָה , מָתַי , מִי . הֵיעָזְרוּ בַּדוּגְמָה . תְשוּבָהשְאֵלָה נַדִין בַּת חֲמֵש-עֶשְׂרֵה . נַדִין גָרָה בָּעִיר טִירָה . בַּכִּיתָה שֶל נַדִין יֵש 35 תַלְמִידִים . אַיָה הִיא הַחֲבֵרָה הֲכִי טוֹבָה שֶל נַדִין . נַדִין וְאַיָה מְשַׂחֲקוֹת יַחַד כַּדוּרְסַל . נַדִין וְאַיָה הוֹלְכוֹת לִ"כְנָפַיִים שֶל קְרֶמְבּוֹ" בְּכָל יוֹם רְבִיעִי . מִי בַּת חֲמֵש-עֶשְׂרֵה ?

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר