עמוד:119

מדריך למורה - פרק 5 | 119 מציירים דגל  פרק 5 . בונים מבוכים ומציירים  ב . מציירים בכיף מטרות פיתוח יכולות הציור בעזרת קוד לצורך העשרת סרטונים ומשחקים . . 1 היכרות עם ההוראות עט מטה ועט מעלה מהקבוצה עט . . 2 תרגול הוראות תנועה . . 3 מהלך השיעור ודגשים הציגו את הסרטון "מציירים דגל" . . 1 דיון : . 2 בקשו מהתלמידים לתאר את ההתנהגות של קודי בסרטון . א . תשובה : בסרטון זה בלחיצה על הדגל הירוק קודי מצייר דגל . הוא זז על הבמה ומצייר ריבוע בין הכוכבים . לסיום הוא משאיר חותמת במרכז הריבוע . שאלה : באילו הוראות שלמדתם אפשר להשתמש כדי לכתוב את הסרטון ? תארו כיצד . ב . תשובה : הוראות קפוץ אל . . . וגלוש ל . . . לתנועה, והוראת חתום להשארת חותמת הדמות במרכז . היכנסו לבניית הסרטון והציגו את דמותו של קודי, את דמויות הכוכבים ואת הרקע המתאים . . 3 הערה : שימו לב שאתם כותבים קוד עבור דמותו של קודי ולא עבור דמות אחד הכוכבים בטעות . הוסיפו את ההרחבה עט . . 4 המלצה להקדמה : הדגימו את פעולת הלבנה עט מטה בשילוב הוראות התנועה . מקמו את דמות החתול . 5 במקומות שונים על הבמה והפעילו קוד מסוג זה : הערות : ודאו ( בלשונית תלבושות ) שדמות החתול ממורכזת, שכן העט עוקב אחר מרכז הדמות . תזכורת : העט מצייר רק כשהוא מונח על הבמה, בדיוק כפי שעט אמיתי כותב רק כשהוא נוגע בנייר . עט מטה 0 y : 1 0 גלוש שניות ל x : כאשר לוחצים על

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר