עמוד:73

מדריך למורה - פרק 3 | 73 קודי תופס מטבעות מטרות בניית משחקים שכוללים אנימציה לצורך יצירת תנועה . . 1 היכרות עם ההוראות הרקע הבא וקבע רקע ל . . . . 2 בניית משחקים המשלבים תנאי שנבדק שוב שוב . . 3 מהלך השיעור ודגשים הציגו את הסרטון "קודי תופס מטבעות" . . 1 דיון : . 2 בקשו מהתלמידים לתאר את ההתנהגות של קודי החתול . א . תשובה : בלחיצה על הדגל הירוק קודי מתחיל ללכת . תוך כדי הליכה הוא נתקל במטבעות ובמכשולים . כאשר הוא נתקל במטבע הוא אומר "הצלחתי ! " וכאשר הוא נתקל במכשול הוא אומר "אאוץ' ! " . שאלה : בעזרת איזו הוראה יזהה קודי אם הוא נגע במטבע או במכשול ? ב . תשובה : אם נוגע בצבע . . . אז . . . שאלה : כיצד נוצרת האשליה שהמטבע והמכשול זזים ? ג . תשובה : באנימציה התמונות מתחלפות במהירות, והמוח שלנו מפרש זאת כתנועה . בסרטון זה, ההחלפה של הרקעים השונים יוצרת את אשליית התנועה ( אנימציה ) של המכשולים והמטבעות . היכנסו לבניית הסרטון ובחרו את הבמה : . 3 לחצו על הלשונית רקעים והציגו את תשעת הרקעים . במדריך זה אנו מציעים לכתוב את תסריט החלפת הרקעים לדמותו של קודי . ( תוכלו לכתוב את הקוד גם כתסריט לרקע על ידי בחירת הבמה ) . במה דמות רקע 9 0 0 קודי כיוןגודל y x 100 127 קודי הצגה  פרק 3 . כותבים יישומונים  ג . על מכשפים וחתולים

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר