עמוד:28

| מדריך למורה - פרק 1 28 לאחר הפעלה נוספת של הקוד, הכוללת צלילים, אפשרו לתלמידים להתנסות בכתיבת היישומון על פי . 14 ההנחיות שבספר או בדרך המתאימה להם . תלמידים שסיימו את עבודתם או שממתינים למורה יוזמנו להשלים את תרגילי "רוב שואל" . רוב שואל על צלילים גיל כתב את קטע הקוד הזה לדמות הרקדנית . כשהוא לחץ על דמות הרקדנית נשמע צליל "פופ" במקום צליל תיפוף . האם תוכלו להסביר מדוע ? א . מה גיל צריך לשנות בקוד כדי שיישמע צליל תיפוף ? ב . כאשר לוחצים על דמות זו התלבושת הבאה pop נגן צליל ההוראה בקוד היא נגן צליל "פופ" ולכן זה הצליל שהמחשב ניגן . גיל צריך לבחור את צליל התיפוף בהוראה נגן צליל, במקום הצליל "פופ" ( כמובן לאחר הוספתו ללשונית צלילים ) .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר