עמוד:121

121 מי אני ? - סיכום - הפעילות מסכמת את הלימוד בחוברת קסם וחברים 2 . בבועות הצבעוניות מופיעות שאלות - חידות הרומזות לתלמידים על דמויות ועל אירועים שהילדים קראו עליהם במהלך העבודה בחוברת : לתלמידים מתקשים אפשר להציע את רשימת הטקסטים שמדובר בהם, ולהימנע מתסכול הכרוך בדפדוף בספר כולו . הטקסטים - במסיבה של תמר, תתחדשי, אבא ותמר צבעים, סערה בלילה, אבא ותמר צבעים, מכתב לתמר, מיני רק כלבה . תִישִׂשִׁירִקִץצִיףפִפִּיעִסִי מִי אֲנִי ? דַפְדְפוּ בַּסֵפֶר וְכִתְבוּ . הִתְבַּיַשְׁתִי בַּמְסִבָּה וְלֹא רָקַדְתִי . נָסַעְתִי לְאַנְגְלִיָה וְכָתַבְתִי מִכְתָב לְתָמָר . קָנִיתִי לְתָמָר מְעִיל חָדָשׁ . שָׁפַכְתִי מַיִם עַל הָרִצְפָּה וְתָמָר כָּעֲסָה . צָבַעְתִי אֶת הַקִיר עִם תָמָר . פָּחַדְתִי בַּסְעָרָה בַּלַיְלָה . מִ ן נִי ם 113

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר