עמוד:43

43 כתבו כל משפט . . . הבנה - לצורך כתיבת התשובה התלמידים יקראו את הכתוב בבועיות הדיבור . מי היה בפַּרְק ? הבנה - התלמידים יתבוננו באיור וישלימו את המשפטים . הזכירו את המילה לֹא . השלמת הפעלים דורשת הבנה של האיור, תוך תרגול הפעלים היה / הייתה . עם ההתקדמות בהקניה אפשר להוסיף תמונות מתוך עיתונים או מקורות שונים וליצור בכיתה פינה ובה תמונות המאפשרות תרגול של המילים הנלמדות . לדוגמה : מי הייתה במרפאה ? מי היה בבית ? מִי הָיָה בַּפַּרְק ? כִּתְבוּ הָיָה אוֹ הָיְתָה , לֹא הָיָה אוֹ לֹא הָיְתָה . תָמָר שַׁחַר מַיָה בָּרָק נָדָב אַיָלָה רָם בַּפַּרְק . בַּפַּרְק . בַּפַּרְק . בַּפַּרְק . בַּפַּרְק . בַּפַּרְק . בַּפַּרְק . כִּתְבוּ כָּל מִשְׁפָּט בַּבָּלוֹן הַמַתְאִים . • תְנִי לִי יָד, אִמָא שָׁם . • בְּבַקָשָׁה ! אַיָלָהתָמָר שַׁחַר נָדָב בָּרָק מִ ן נִי ם תִישִׂ שִׁי רִ קִ ץצִיףפִעִסִי פִּי 35

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר